پرشیا انیمه

اخبار

اخبار

اخبار

اخبار

اخبار

اخبار

فصل چهار انیمه ATTACK ON TITAN
انیمه حمله علیه تایتان براساس مانگای هجیمه ایساواما با همین نام، از سال ۲۰۱۳ به نمایش درآمده است. درحالیکه این انیمه مورد تحسین زیادی قرار گرفت، میان پخش فصل اول و فصل دوم آن وقفه‌ی قابل‌توجهی افتاد. باوجود این‌که فصل دومش تنها ۱۲ قسمت داشت، فصل سوم این انیمه به دو نیمه تقسیم شد و در نتیجه، ۲۲ قسمت به طول انجامید. به‌نظر می‌رسد که خالق اتک آن تایتان یعنی هجیمه ایسایاما، درنظر دارد که فصل 4 انیمه حمله به تایتان (ATTACK ON TITAN)، آخرین فصل آن باشد. انیمه حمله به تایتان یکی از پربیننده‌ترین انیمه‌های دنیا است. طرفداران این انیمه، این روزها بیش‌ازپیش منتظر فصل جدید این انیمه هستند که در آینده‌ی نزدیک قرار است پخش شود. مانگای حمله به تایتان از زمان انتشار اولین فصل انیمه‌ی آن در سال ۲۰۱۳، میلیون‌ها نفر را مجذوب خود کرده‌است و داستان منحصربه‌فردش امتیاز بسیار بالای ۸.۸ را  از آن خود ساخته.
به نظر می‌رسد که خالق اتک آن تایتان درنظر دارد که فصل چهارم انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan)، آخرین فصل آن باشد.
چندصد سال پیش، انسان‌های داستان حمله به تایتان تقریبا به دست تایتان‌ها نابود شدند. این تایتان‌ها بسیار قدبلند هستند، به‌نظر می‌رسد که هوشی ندارند، انسان‌ها را می‌خورند و از همه بدتر این‌که،  این خوردن را برای لذت انجام می‌دهند، نه برای رفع گرسنگی. درصد کمی از انسان‌ها با محصور کردن خود در شهری با دیوارهای شدیدا بلند (حتی بلندتر از بزرگ‌ترین تایتان‌ها) به حیات خود ادامه می‌دهند. در حال حاضر سال‌هاست که یک تایتان هم دیده نشده. روزی، دیوارهای شهر توسط تایتانی عظیم ویران می‌شوند، تایتانی که به صورت ناگهانی در آن‌جا ظاهر می‌شود. پسر نوجوانی به نام Eren و خواهرخوانده‌ی کوچکش Mikasa، شاهد این اتفاق وحشتناک می‌شوند. تایتان‌های کوچک‌تر به شهر حمله می‌کنند و این دو کودک با وحشت تماشا می‌کنند که مادرشان زنده ‌زنده توسط تایتانی خورده می‌شود. ارن با خود عهد می‌بندد که تمام تایتان‌ها را از بین ببرد و از سوی همه‌ی بشریت از این موجودات انتقام بگیرد.

فصل 4 انیمه حمله به تایتان چه زمانی پخش می‌شود؟

از فصل چهارم انیمه حمله به تایتان چه خبر؟
از فصل چهارم انیمه حمله به تایتان چه خبر؟

یک ویدیو پیش‌نمایش مخصوص پس از آخرین قسمت فصل سوم، در ژوئن سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود که فصل نهایی این انیمه در پاییز امسال پخش خواهد شد. با این حال، وب‌سایت رسمی و ویدیویی که در ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ۱۳۹۹) پخش شده است، تاریخ انتشار فصل جدید را ذکر نکرده‌اند، اما تنها نشان می‌دهند که پخش این انیمه از طریق سرویس تلویزیونی NHKGeneral انجام خواهد شد.

اگر همه‌چیز به‌خوبی پیش برود، فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان در پاییز امسال پخش خواهد شد، اما با وجود شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن برصنعت انیمه ژاپن، امکان دارد پخش انیمه با سال بعد موکول شود .

فصل چهارم این انیمه به احتمال قوی با محاسبه‌ی قسمت‌های باقی‌مانده از مانگا، دو نیمه‌ی ۱۲ قسمتی خواهد داشت.

ویدیوی تبلیغاتی جدید انتشاریافته از فصل 4 انیمه حمله به تایتان

وب‌سایت رسمی این انیمه از روز جمعه نهم خرداد به پخش یک ویدیوی تبلیغاتی (promotional video) جدید از آن پرداخته است. در ادامه می‌توانید این ویدیوی هیجان‌انگیز را تماشا کنید.

ویدیویی که در بالا مشاهده کردید، صحنه‌هایی از نبردهای میان تایتان‌ها و انسان‌ها را نشان می‌دهند. هم‌چنین، در آن ارن را درحال نمایش قدرت تایتانی‌اش و کاپیتان لیوای را نیز درحال تارومار کردن تایتان‌ها می‌بینیم. علاوه بر‌این، همان‌طور که می‌بینیم در این فصل شخصیت‌های جدیدی معرفی خواهند شد. این شخصیت‌ها در خود مانگا، نقش‌های مهمی را ایفا می‌کنند، تاجاییکه آن‌ها برای مدت کوتاهی به شخصیت‌های اصلی تبدیل می‌شوند. مانگای حمله به تایتان هم‌چنان ادامه دارد، اما ایسایاما قصد دارد امسال آن را به پایان برساند.

کدام استودیو سازنده‌ فصل چهارم انیمه حمله به تایتان خواهد بود؟

یویچیرو هایاشی (کارگردان انیمه‌هایی مانند درووهدورو کارگردانی فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان را در استودیوی مپّا برعهده خواهد داشت. هیروشی سکو (Hiroshi Seko) برای نظارت بر این انیمه بازمی‌گردد و توموهیرو کیشی (Tomohiro Kishi) طراحی شخصیت آن را برعهده خواهد داشت. هیرویوکی ساوانو (Hiroyuki Sawano) نیز برای ساخت موسیقی متن این انیمه حضوری دوباره خواهد داشت.


تصویر کلیدی جدید از فصل چهارم انیمه حمله به تایتان

علاوه بر ویدیوی انتشاریافته، تصویر کلیدی جدیدی نیز از فصل چهارم انیمه حمله به تایتان پخش شده، که قرار دادن آن درکنار تصویر کلیدی فصل اول این انیمه بسیار جالب است. نشان دادن این جابه‌جا شدن نقش‌ها در تصویر، تصمیم بسیار هوشمندانه‌ای بوده و بیانگر رشد و تغییرات شخصیتی ارن یگر است.

صداپیشگان فصل 4 انیمه اتک آن تایتان

به گزارش وب‌سایت این انیمه، صداپیشگان فصول قبلی برای نقش‌آفرینی در فصل چهارم Attack on Titan آن بازخواهند گشت.

  • یوکی کاجی (Yuuki Kaji) در نقش ارن یگر (Eren Jaeger)
  • یویی ایشیکاوا (Yui Ishikawa) در نقش میکاسا آکرمن (Mikasa Ackerman)
  • مارینا اینوئه (Marina Inoue) در نقش آرمین آرلرت (Armin Arlert)
  • هیرو شیمونو (Hiro Shimono) در نقش کونی اسپرینگر (Conny Springer)
  • یو کوبایاشی (Yu Kobayashi) در نقش ساشا بلاوز (Sasha Blouse)
  • شیوری میکامی (Shiori Mikami) در نقش هیستوریا ریس (Historia Reiss)
  • کیشو تانیاما (Kisho Taniyama) در نقش ژان کرشتاین (Jean Kirschtein)
  • یوشیماسا هوسویا (Yoshimasa Hosoya) در نقش راینر براون (Reiner Braun)
  • رومی پارک (Romi Park) در نقش هانجی زوئه (Hange Zoë)
  • هیروشی کامیا (Hiroshi Kamiya) در نقش لیوای (Levi)
  • تاکهیتو کویاسو (Takehito Koyasu) در نقش زیک (Zeke)
ادامه مطلب

خرید اشتراک ویژه

- برخی از پست های سایت ویژه هستند؛ برای مشاهده این نوع پست ها نیاز به ارتقاء حساب کاربری خود دارید .
- برای خرید اشتراک ویژه حتما در سایت عضو شوید؛ سپس در فرم خرید اشتراک ویژه نام کاربری خود را وارد کنید تا اشتراک ویژه برای شما اعمال شود(لطفا فعلاخرید انجام ندهید بخش آزمایشی میباشد).

مطالب سایت بر حسب

خرید اشتراک ویژه