پرشیا انیمه

خوش آمد گویی به همه عزیزان

اگر خودم تنها باشم تمام سعیم و میکنم پس نگران نباشید به زودی پست ها و انیمه ها و نقد ها قرار میگیره   انجمن هم راه اندازی شده اگر اشکلاتی در سایت هست به بزرگیتون ببخشید متاسفانه تازه تاسیس هست

خوش آمد گویی به همه عزیزان

پرشیا انیمه

خوش آمد گویی به همه عزیزان دانلود کاور با اندازه اصلی
کد 1

خوش آمد گویی به همه عزیزان

خلاصه داستان :

اگر خودم تنها باشم تمام سعیم و میکنم پس نگران نباشید به زودی پست ها و انیمه ها و نقد ها قرار میگیره   انجمن هم راه اندازی شده اگر اشکلاتی در سایت هست به بزرگیتون ببخشید متاسفانه تازه تاسیس هست ادامه متن

اگر خودم تنها باشم تمام سعیم و میکنم پس نگران نباشید به زودی پست ها و انیمه ها و نقد ها قرار میگیره

 

انجمن هم راه اندازی شده اگر اشکلاتی در سایت هست به بزرگیتون ببخشید متاسفانه تازه تاسیس هست و من به دلیل امتحانات

و برخی کارها نمیتونم خیلی روهوش کار کنم اما همواره آنرا بهبود خواهم بخشید

 

امیدوارم از ما حمایت کنید و این سایت شلوغ شه 

 

در این سایت که برای اولین بار در تمام سایت های ایرانی و یا حتی خارجی بخشی به نام چت داخلی کاربران هست که شما در صفحه اولی

وبسایت میبینید قابلیت ویژه ای هست که مانند پیام رسان های دیگه میتونید تو سایت با هم دیگه در ازتباط باشید

و خیلی ویژگی های دیگه ...

چت روم و خیلی قابلیت های دیگه هم سایت داره اگر هم فعال نباشن به زودی فعال میشن چون نیاز به هزینه هست برای فعال سازی

فعلا تا سایتو بهبود بدیم و لینک دانلود مستقیم مهیا کنیم و ... کمی زمان میره اینشا الله تابستان امسال سایت ما کاملا آماده میشه و تقدیم همه شما عزیزان تا نهایت لذت رو ببرین

سایت های دیگه انیمه هستن که خیلیییی انیمه دارن و همچنین مانگا و ... اما مطمئن باشید خودتون میفهمید سایت ما خاصه و امکانات

خاصی هم ارائه میده 

در ضمن لطفا اشتراک نکنید فعلا چون هیچ پستی هم نیست و اینکه بخش آزمایشی هست و اگه اشتباها خرید کنید پولش به حساب من هم نمیاد و به حساب کسی دیگه میره لطفا فعلا از بخش اشتراک استفاده نکنید که در حالت اولیه هست برای تست.

 

خیلی از صبر و حوصله که برای خوندن مطالب فوق گذاشتید ممنون و سپاس گذارم . دوستون دارم . خدا حافظ و نگهدارتان .

 

کد امنیتی رفرش

خرید اشتراک ویژه

- برخی از پست های سایت ویژه هستند؛ برای مشاهده این نوع پست ها نیاز به ارتقاء حساب کاربری خود دارید.
- برای خرید اشتراک ویژه حتما در سایت عضو شوید؛ سپس در فرم خرید اشتراک ویژه نام کاربری خود را وارد کنید تا اشتراک ویژه برای شما اعمال شود.

خرید اشتراک ویژه